Oldalak

2011. december 22.

Karácsonyi készülődés 1. – gyorsan elkészíthető ajándékok a Stahl Magazin Téli édességek című számából

Elterveztem, mivel idén jobban ráérek, jó kis gasztroajándékokkal fogom megörvendeztetni a családot! Na, ebből annyi valósul meg, hogy - a panettonét és stollent leszámítva, amiket holnap készítek – villámgyorsan elkészíthető meglepiket csinálok, mivel valahogy mindig úgy alakul, hogy időből van a legkevesebb…
Szuper ötleteket kaptam a Stahl Magazin Téli édességek különszámából! Ennek a lapszámnak, nagy örömömre, tesztfőzője (most inkább sütője) is voltam. Itthoni körülmények között kellett a megadott recepteket tesztelnem, majd véleményezni őket. Jó kis móka volt, nagyon élveztem a feladatot, amúgy is ezt imádom a sütésben-főzésben, ahogy egy kis egyszerű receptből hihetetlenül isteni finomság kerekedik ki. Többek között Gyors kuglófot, Rumos csokigolyót, Kardamomos-datolyás biscottit, és – minő véletlen, nem ám kuncogni! – Capuccino minitortákat kellett készítenem. Anélkül, hogy a Juditék tudták volna, nagyon is testhezálló recepteket szántak nekem kipróbálásra! Most is azt mondom, hogy nincsenek véletlenek! Volt is csodálkozás, amikor megláttam a sütineveket! (Ha netán valaki nem értené: kávéképviseletet működtetünk, gondolom ezek után a biscotti és a capuccino minitorta már nem is szorul magyarázatra. A csokigolyó meg a csokiimádatomhoz passzolt remekül!) Az elkészült sütiket természetesen le is fotóztam, de ezek meg sem közelítik a magazin fotóit!

Rumos csokigolyók

Capuccino minitorta

Gyors kuglóf

Kardamomos-datolyás biscotti
A capuccino minitortához megjegyezném, hogy nem kell ennyire megtölteni a kapszlikat! A cél, hogy elterüljön a tetején a máz! A csokigolyót pedig első körben 70%-os étcsokiból készítettem el, de szerintem elbírja még a jó minőségű, 50-60% százalékos étcsokit is (én Lindtet használok). A receptek megtalálhatóak a Stahl Magazin Téli édességek című különszámában! Szívből ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése